Paniken i London

Publicerad 2016-03-04 20:00:00 i London,

 
Igår vaknade jag upp som många andra dagar med den här paniken och prestationsångesten. 

 
Till slut bestämde jag mig för att rigga upp stativet och vlogga om det. Här ser ni ju lite hur jag bor också. 
 

Efter att ha lättat på mitt hjärta kände jag mig faktiskt rätt peppad på att gå ut och fotografera. 
 
Och ja vloggen går och se här nedanför.
 
 
Kan lugna både mig själv och er med att säga att jag inte har samma panik i dag. Kolla in nästa inlägg som kommer i morgon så förklarar jag vad torsdagen erbjöd. 
 
Puss
J

Kommentarer

Postat av: Silja

Publicerad 2016-03-05 01:05:43

Jobbigt när det kommer prestationsångest :( Kan uppleva det bara när det råkat gå några dar utan att ha bloggat :S

Svar: Jaa det är bland det värsta jag vet men samtidigt det bästa. För om jag inte hade prestationsångest så skulle jag ju inte bry mig om det jag gör. Jag tror att alla som sysslar med skapande och kreativitet har det och att det faktiskt blir bättre då också. Det låter konstigt kanske men jag tror ändå att det ligger något i det. Haha åh. När det gäller bloggandet så har jag lärt mig att om jag inte är sugen så ska jag inte göra det. Det blir oftast inte bättre om en tvingar en själv till att blogga. Hellre ett välskrivet och genomtänkt inlägg än ett inlägg om något helt ointressant. Men det är ju bara hur jag ser på det hehe.
Jenny Stjernström

Postat av: Silja

Publicerad 2016-03-06 20:25:47

Jo men det är helt rätt! Bara det att just i den jobbiga stunden blir det så stressigt osv :) Men sen när man gett allt vad det än gäller men som man är engagerad i känns det ju så bra efteråt! ☺️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.