Första veckan i Sundsvall.

Publicerad 2013-09-02 13:38:00 i instagram, interiör, mellan bergen,

För drygt ett år sedan befann jag mig i Molkom och hade ett inlägg med namnet "Första veckan i Molkom" så nu tänkte jag göra likadant fast med en annan stad. Varsegoda.



Förra söndagen lämnade vi Stockholm med ett proppfullt släp och ett tomt flickrum. På eftermiddagen kom vi fram till drak och stenstaden Sundsvall.

I Sundsvall har de röda vintage brevlådor. Och det började äntligen likna ett hem efter all kaos med flyttkartonger och ikeaprylar som skulle monteras ihop.

 

När jag var här i början av augusti fyndade jag en trälåda och min bästa servis på en loppis några kvarter bort.


Jag i onsdags på vägen till stan.



I torsdags fikade jag med några från klassen på Barista och gjorde falafel för femte gången.



I fredags såg jag ut såhär. Det var dagen som jag träffade alla faddrar och mina klasskompisar och första insparkskvällen hade kommit. Fina Diana på bild.

 
Min favoritplats i lägenheten är nog sängen och har varit här cirka varje kväll med en tekopp i handen. Eftersom att jag inte har en soffa får sängen agera det.
 
Jag har för det mesta postat bilder på lägenheten från instagram så tyvärr kunde jag inte visa så mycket annat.

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-09-02 19:00:21

Sv: ja det var hur fint som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.